Genel Diş Hekimliği Uygulamaları

6 aylık kontroller, diş taşı temizliği, parlatma, dolgular ve genel ağız sağlığını içerir.

İmplantlar / Aynı Gün İmplant-Diş Prosedürleri

Kayıp dişlerin yerine konulması için kullanılırlar. Titanyumdan oluşan yapay diş kökleridir. yapay diş kökleri kullanılarak köprüler yada özel sabit protezler uygulanır. milimdental’de geleneksel implantolojinin yanı sıra aynı gün diş, aynı gün implant, all on four, all on six gibi ileri prosedürlerde uygulanmaktadır.

Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği gülüşünüzün sağlığı, güzelliği ve görünümünü iyileştirmeyi hedefler. Estetik diş hekimliği hizmetleri; lazerle diş beyazlatma, porselen laminate kronlar, köprüler, inley, onley’ler , amalgan dolguların beyaz dolgularla değiştirilmesi, renkleşmiş dolguların değiştirilmesi, bonding gibi işlemleri içerir.

Ortodonti

Ortodontik aygıtları kullanarak diş ve yüz düzensizliklerini tedavi eder. Geleneksel metal braketler, şeffaf braketler, self-ligating braketler(damon), clarity braketler, lingual braketler, invisalign gibi tedavi yöntemlerini içerir.

Prosthodontic Dentistry

Protetik Diş Hekimliği

Protetik diş hekimliği, diş boşluklarını kronlar, köprüler, protez gibi uygulamalarla tedavi eder.

Kanal Tedavisi (Endodonti)

Kanal tedavisi (endodonti), endodontik diş hekimliği diş içinde bulunan sinirin ve çevresinin enfeksiyonlarını tedavi etmeyi amaçlar.

Diş Eti ve Hastalıkları

Periodontoloji, diş eti hastalıklarının tedavisi ve diş eti çekilmeleri gibi rahatsızlıkların bilim dalıdır.

Ağız ve Çene Cerrahisi

Diş, çene ve çevre dokulardaki hastalıkların ve cerrahi tedavilerin bilim dalıdır.

Çocuk Diş Hekimliği

Doğumdan ergenliğe kadar geçen sürede çocukların ağız ve diş sağlığıyla ilgili bilim dalıdır.